LTEN
INK IDSUSIPAŽ(INK) JUD(INK) SMEGENISĮSIDARB(INK)INK KLIENTAI

2014 Kovo 04
Komunikacijos paradoksai

  • Mes norime tiek daug apie save papasakoti, paaiškinti, o kitiems norisi kuo mažiau mūsų klausyti – jie nori kalbėti apie save.
  • Mes manome, kad sugebame suvokti labai daug, tačiau mūsų gebėjimai baigiasi ties 7 informacijos vienetais.
  • Mes manome, kad mąstome logiškai, tačiau emocijos į informaciją reaguoja dešimtis kartų greičiau nei analitinis protas.
  • Mes bandome supaprastinti informaciją, kad kiti ją suprastų, tačiau taip dalį jos prarandame. Anksčiau ar vėliau esame priversti teikti papildomas detales ir taip vėl grįžtame prie sudėtingos informacijos kiekio.
  • Mes teigiame, kad žiniasklaida nepasitikime, tačiau vis tiek ją vartojame.
  • Mes piktinamės politikų populizmu, tačiau jų vis tiek klausomės.
  • Mes šaipomės iš tuščiagarbių įžymybių, tačiau vis tiek spoksome į nuotraukų galerijas iš „elito“ vakarėlių.
  • Mes gerbiame akademikus, bet nesugebame išlaikyti dėmesio ilgesniam laikui.
  • Mes apsimetame suprantą terminus, kad atrodytume protingesni, tačiau dar labiau klaidžiojame tamsoje.
  • Mes planuojame komunikaciją, tačiau 9 iš 10 planų nebevykdomi jau po trijų mėnesių dėl pakitusių sąlygų.
  • Mes rašome daug teksto, tačiau mieliau žiūrime nuotraukas ir video.
  • Mes manome, kad sugebame kritiškai įvertinti informaciją, tačiau paklūstame ekspertų (tikrų ir tariamų) vergijai.
  • Mes manome, kad visada apsvarstome situaciją, tačiau automatiškai paklūstame įpročiams.
  • Mes manome, kad perkame daiktus racionaliai, tačiau daugeliu atveju tai darome paveikti emocijų ir impulsyviai.
  • Mes manome, kad viską teisingai prisimename, tačiau psichologai įrodė, jog atmintis kinta kiekvieną kartą, kai bandome ką nors prisiminti.