LTEN
INK IDSUSIPAŽ(INK) JUD(INK) SMEGENISĮSIDARB(INK)INK KLIENTAI

2016 Kovo 29
Pagaliau! R.Cialdini „The Psychology of Persuasion“ jau lietuviškai
ĮRAŠO AUTORIUS: Kęstutis Gečas

 

Keistokai išverstas pavadinimas – „Įtakos galia". Net atsiverčiau pasižiūrėti, ar čia ta pati knyga. Visgi „Įtakos psichologija“ būtų žymiai taikliau. Čia gi ne apie galią, o apie įtakos psichologiją, t.y. mechanizmus, principus ir logiką, kurie veikia (įtakoja) žmogų. Ir kas svarbiausia – dėmesys skiriamas ne tik nuomonės keitimui, bet būtent veiksmams. Robert Cialdini domisi, kodėl mes padarome veiksmus, priimame sprendimus.

Lietuviškai išleidžiama daug neblogų knygų, bet paskutiniu metu tai yra antra puiki komunikatoriams skirta knyga per paskutinius metus. Pernai vasarį „Omnitel“ pasirūpino D.Kahneman „Mąstymas, greitas ir lėtas“ išleidimu.

Šįkart turime dėkoti „OVC Consulting", bent jau jų recenzija yra ant knygos. Taigi, ačiū.

Originalas išleistas 1984 m. Taigi, užtrukome 32 metus, daugoka, kaip tokiai knygai. Manau, didelė dalis besidominčių jau perskaitį anglų-rusų kalbomis. Aš pats ją skaičiau prieš ~10-15 metų, kai pirkau rusišką leidimą kažkuriame Vilniaus knygyne. Iki šiol manau, kad ši knyga yra privalomas skaitinys visiems komunikacijos žmonėms – ar tai būtų rinkodara, ar ryšiai su visuomene, ar reklama.

Žinoma, pasaulis per trečdalį šimtmečio nuėjo tolyn, daug ką atradome naujo, daug ką supratome, tačiau naujieji autoriai gana dažnai cituoja R.Cialdini. Bent jau kol kas ši knyga yra neabejotina klasika.