LTEN
INK IDSUSIPAŽ(INK) JUD(INK) SMEGENISINK KLIENTAI

2015 Rugpjūčio 31
Mileniumų kartos manifestas
ĮRAŠO AUTORIUS: JARŪNĖ NARKEVIČIŪTĖ

Pirmoji tikra digital karta jau užaugo! Mileniumams (en. millennials) ar kitaip Y kartos atstovams, jau 18-30 metų ir jie nesnaudžia sudėję rankas: jie mokosi universitetuose, lipa karjeros laiptais, tuokiasi ir ugdo pirmąsias atžalas, keliauja, gyvena aktyvų socialinį gyvenimą. Vienaip ar kitaip, jie tik pajuto pinigų skonį, ir taupymas tikrai nėra šios kartos išskirtinis bruožas. Tai mileniumus daro patraukliu taikiniu įmonėms!

Kaip ir nieko naujo kol kas nepasakyta, bet jeigu praleidote, pakartojimas – pirmoji tikra digital karta! Mileniumai turi aukštus lūkesčius įmonėms, jų teikiamoms paslaugoms ir bendravimui internete. Jie masiškai vartoja internetą, bet kartu turi užsiauginę storą odą reklaminiams baneriams ir plakatams. Supraskite Y kartos atstovus ir pritaikykite savo įmonės marketingo taktikas jų poreikiams.

Jie nori pramogauti, bendrauti su draugais ir gauti update porciją, kas vyksta aplink! Įmonėms laikas suprasti, kad norint pasiekti Y kartą, reikia supaprastinti komunikaciją. Tikrai norisi, kad prekės ženklo žinutę Facebook visi pamatytų, tada paspaustų Like, dar pasisharintų ir be viso to nukeliautų į įmonės puslapį, kur nusipirktų produktų ar užsisakytų paslaugų. Vis dėlto, realiame pasaulyje taip nevyksta. Žinutės neturi spręsti globalių problemų, jos turi būti greitai skaitomos, su priverčiančiu nusišypsoti emocionaliu vizualu ar video. Keep it simple!

Jie skrolina! Kiek pažįstate Facebook vartotojų, kurie nuoširdžiai lankytųsi įmonių puslapiuose ir sektų kiekvieną naujieną? Pažįstate, bet tikriausia jie susidomėję tik dienos pietų pasiūlymais. Mileniumams įdomi jų siena, t.y. viskas, ko reikia. Jie skrolina vidutiniškai 14-20 kartų per dieną, nukeliaudami po 600-1000 metrų (susidomėję savo distancijomis, galite pasitikrinti jas čia http://bit.ly/1hCkj40 ). Tokio ilgio paklodėje nėra taip sudėtinga atsidurti, bet tam reikia su fanais bendrauti, atsisakyti didaktinio tono ir savo akcijų-atrakcijų skelbimų prasto skonio vizuale.

Jie visi mobilūs! Y karta savo išmaniojo nepaleidžia, jis juos pasitinka ryte, jis šalia prie pusryčių stalo, vykstant į universitetą ar darbą, jis šalia žiūrint TV, ar leidžiant laiką su draugais. Akivaizdu, kad masinis kiekis mobiliųjų vartotojų tiesiog rėkte rėkia įmonei, kad joms laikas prisitaikyti. Skirkite savo Facebook reklamas mobiliesiems vartotojams, adaptuokite savo interneto puslapius, el. parduotuves mobiliųjų vartotojų patirčiai, nepamirškite pagalvoti apie aplikaciją.

Jie tikisi iš Jūsų greičio ir pagalbos! Jau nuo mažų dienų mileniumai džiaugiasi socialiniais tinklais, platformomis (atsimenate One.lt, mIRC, banga.lt), kurios suteikė jiems kalbos galią! Jie jaučia pareigą pasipiktinti, išreikšti savo nuomonę apie negerai pagamintą picą, ar pasidžiaugti geru aptarnavimu bare. Nesulaukę greitos reakcijos iš įmonės, jie ne šiaip jaučiasi ignoruojami – tikėtina, kad prarasite juos, kaip klientus, amžiams. Geriau jų nepykdykite, nes jie gali užkurti tikrą pirtį ir tada pigiau išeis iškepti naują picą. Mileniumams svarbi draugų rekomendacija, tad įmonės turėtų susirūpinti savo atsiliepimų skiltimi, ar tuo, kokius reitingus jiems suteikia klientai.

Jie yra asmenybės! O kuris iš mūsų nėra? Gyvenimas yra kompleksiškas reikalas, kasdien įvyksta po keletą dramų. Mes norime, kad mūsų kasdienėmis problemomis įmonės pasirūpintų efektyviai. Priminkite, kada man laikas kirptis, pasiūlykite man nuolaidą ar naują stilių, atsiųskite man ne kilometro ilgio naujienlaiškį, o asmeninį pasiūlymą pagal mano poreikius. Juk visi žinote cookies funkcijas, renkate informaciją Facebook, naršyklėje. Analizuokite, nes Y kartai reikia išskirtinio aptarnavimo, specialių pasiūlymų, dėmesio bei tikro rūpesčio.

Jeigu suspėjote prisitaikyti prie mileniumų poreikių – puiku! Ruoškitės Z kartos atstovų atėjimui, kurie privers įmones įjungti aukščiausias kūrybiškumo pavaras. Apytikriai 2004 metais gimusios asmenybės jau nebežino, ką reiškia žaisti smėlio dėžutėse, jie ateina pakeisti pasaulį. Tiems, kam vis dėlto dar nepavyko prisijaukinti mileniumų – laikas skambinti pavojaus varpais: kvieskite kūrybininkus, IT skyrių ir keliaukit breininti crazy idėjų!