LTEN
INK IDSUSIPAŽ(INK) JUD(INK) SMEGENISINK KLIENTAI

2016 Rugsėjo 16
Ką publikuoti „Facebook“, kai švenčių kalendoriuje nebeužtenka?
ĮRAŠO AUTORIUS: Jarūnė Narkevičiūtė

Neseniai akis užkliuvo už „Facebook“ įrašo, kuriame statybinių medžiagų įmonė sveikina savo bendruomenę su keistuolių diena. Įdomus turinio sprendimas? Ne, tiesiog nuotrauka su keliais klounais, persirengėliais ir žinutė apie tai, kad visi turime savo vidinį keistuolį.

Kai socialinės medijos profilio priežiūra būna patikėta tiems, kas daugiau įmonėje „gaudosi“ arba darbuotojui, kuris to nenorėjo, bet vis tik apsiėmė, tai verta grįžti prie neišsemiamos temos „kas gerai“, o „kas blogai“ daroma. „Facebook“ administratorius, labai apibendrinus, galima suskirstyti į kelis tipus.

Puslapio administratorius, pavadinkime jį Planučiu, kuris žino, koks jo atstovaujamo prekės ženklo tikslas soc. medijoje. 

 O dabar administratorius, jį vadinkime Užimtuku, kuriam ne visada sekasi suplanuoti komunikaciją soc. platformoje. 

 

 

Abu herojai gali būti puikiausi komunikacijos specialistai, suprantantys soc. medijos svarbą ir turintys viziją, kaip čia kurti prekės ženklo įvaizdį. Vis tik tų keistuolių dienų sveikinimų pasitaiko (kalbame ne apie cirko puslapį, kuriam vertybine prasme tokia komunikacija tiktų), tad kaip Užimtukas gali palengvinti savo dalią? Yra du keliai, kad prekės ženklas taptų didelis soc. medijoje:

Planuokite:

  • Per savaitinį susitikimą paklauskite kolegų, kokie renginiai, projektai planuojami jų komandose/departamentuose artimiausias kelias savaites. Paprašykite atsiųsti trumpą aprašymą – galbūt tai pasirodys įdomu Jūsų auditorijai?
  • Pradėkite ugdyti įprotį kiekvieną x-adienį kartą per savaitę susidaryti įrašų planą, ką norite komunikuoti. Nereikia turėti visos žinutės, svarbiausia pagrindinė mintis, ką fanas turėtų „nuskaityti“, ir kokią žinutės paramą norėtumėte turėti, pvz., nuotraukos, atsiųstos kolegos, vizualas, kurį parengs dizaineris.
  • Kai planuojame, informaciją peržiūrime kelis kartus, tad dažnai pokštas, kuris iš pradžių atrodė neįtikėtinai šmaikštus, būna permąstytas, o ir kolegai lieka laiko perskaityti turinį ir paminėti kelias pastabas.

Semkite temas, kurios tinka praktiškai visiems prekės ženklams

  • Įdomioji statistika – per metus parduodate neįtikėtinai daug mėlynų automobilių, o geltonus perka daugiausia moterys, iškepėte ilgiausią šiais metais tortą, o jūsų biuro darbuotojai yra iš 5 skirtingų šalių?
  • Tendencijos – paprašykite produkto vadovo, kad parašytų 5 dalykus, kurie yra nauji, neįprasti jūsų rinkoje, kitaip tariant – neakivaizdūs. Štai ir keli įrašai, kuriuose rodote ekspertines žinias.
  • Patarimai – jūsų produktą galima naudoti net keliais būdais? Apie tai ir papasakokite. Tikriausiai turite sukaupę nemažą patirtį ir kaip jo nenaudoti, kur dėti, o kur – ne,  kaip įdomiai pritaikyti.
  • Vidinis gyvenimas (ne apie balius) – turite tradicijų, kuriomis didžiuojatės? Gal jūsų susirinkimai prasideda nuo šokių, o kiekvieną penktadienį visi rengiasi tik oranžiniais drabužiais? 
  • Partneriai – bendradarbiaujate su kitomis įmonėmis? Papasakokite apie bendrus projektus ir artimiausius planus.

Išvada: būkit Planučiais ir bus taip:

 

Šis įrašas originaliai publikuotas agentūros „bigNow “ Facebook paskyroje: http://bit.ly/2cOzycb